Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace a Optimalizace Dopravy pro Chytrá Města
Petrák, Tomáš ; Burget, Radim (oponent) ; Fujdiak, Radek (vedoucí práce)
Práce pojednává o řízení města pomocí telemetrických sítě. Je představena problematika telemetrických sítí a multiagentních systémů. V práci je navržen model dopravy v Javě, který umožňuje simulovat a vyhodnocovat konfigurace semaforů v městském provozu.
Systém řízení dopravy
Kačic, Matej ; Burget, Radek (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci, která odsimuluje dopravní situaci na simulačním modelu založeném na realitě, a zvládne řídit světelní signalizaci na základe navrhnutého algoritmu tak, aby cestní provoz byl plynulý a systém měl co největší propustnost.  Zaobírá se popisem simulačního modelu, analýzou různých přístupů při návrhu algoritmů při řízení dopravního systému a podrobně popisuje evoluční přístup optimalizace řízení systému křižovatek.
Návrh způsobu řízení dopravy v chytrých městech
Schimmer, Jiří ; Mašek, Pavel (oponent) ; Fujdiak, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá prvky telemetrie v dopravě, funkcí těchto prvků, jejich efektivitou a možnostmi vylepšení. Práce také zahrnuje vytvořené simulační prostředí čtyř křižovatek s nasazeným responzivním Dijkstrovým algoritmem pro vyhledání nejkratší trasy. V simulačním prostředí jsou nastaveny statické hodnoty intervalů jednotlivých semaforů. Následně je implementován genetický algoritmus, který v rámci optimalizace vyhledává vhodnější nastavení semaforů pro daný počet vozidel.
Optimalizace světelné křižovatky
Langer, Vojtěch ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje rešerši metod používaných pro optimalizaci světelné křižovatky. Práce je rozdělena do čtyř částí. Nejprve je krátce představen postup používaný při návrhu řízení signalizace. Následuje popis disciplíny optimalizace. Stěžejní částí je pak rešerše používaných metod. V poslední části je řešena úloha návrhu parametrů světelného řízení fiktivní křižovatky.
Model inteligentního řízení dopravy
Lankaš, Ondřej ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je navhrnout a implementovat dopravní model za použití vhodných softwarových prostředků. Součástí práce je též návrh tří nejčasteji používaných metod řízení dopravy. Navržený model slouží jako základ pro stanovení optimální metody řízení dopravy pomocí simulací.
Optimalizace světelné křižovatky
Langer, Vojtěch ; Dosoudilová, Monika (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje rešerši metod používaných pro optimalizaci světelné křižovatky. Práce je rozdělena do čtyř částí. Nejprve je krátce představen postup používaný při návrhu řízení signalizace. Následuje popis disciplíny optimalizace. Stěžejní částí je pak rešerše používaných metod. V poslední části je řešena úloha návrhu parametrů světelného řízení fiktivní křižovatky.
Analýza Jednotného systému dopravních informací ČR
Kunteová, Adéla ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce podrobně popisuje Jednotný systém dopravních informací pro ČR, analyzuje jednotlivé složky a jejich funkce. Autor v práci představuje historii systému a legislativní ukotvení a seznamuje čtenáře se schématem systému. Zabývá se způsoby, jakými data sbírají agendové systémy, telematické systémy a řidiči, jak jsou vyhodnocována jako dopravní události a jak je předávají do Národního dopravního informačního a řídicího centra, kde jsou zpracovávány. Po zpracování jsou dopravní informace distribuovány odběratelům - veřejné správě, internetovým portálům, odborné veřejnosti nebo pomocí moderních technologií přímo řidičům. Čtenář se seznámí s moderními telematickými zařízeními, jež v současné době pomáhají řídit provoz na silnicích a dálnicích téměř v reálném čase.
Analýza logistického systému v Drůbežářském závodě v Klatovech
Pošarová, Marie ; Houška, Milan (vedoucí práce) ; Libuše, Libuše (oponent)
Cílem této diplomové práce je optimalizovat logistické náklady v potravinářském výrobním podniku. Práce popisuje celý logistický proces v konkrétním podniku od přepravy živé drůbeže ke zpracování po distribuci hotových potravinářských výrobků k odběratelům. Práce je v první fázi věnována teoretickým východiskům a pojmům, jako je vznik a vývoj logistiky, definici logistiky, logistických systémů a distribučních řetězců. V další části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní podnik Drůbežářský závod Klatovy, a.s. a jsou zkoumány současné logistické náklady, související s rozvozem potravinářských výrobků od externích přepravců. Následně je zpracována finanční kalkulace a pomocí metod vícekriteriálního modelu rozhodnout, do kterého modelu dopravního prostředku investovat pro zajištění logistických úkolů ve výrobním potravinářském podniku. V závěru je interpretován výsledek, z něhož vyplyne, zda se logistické náklady a investice do vlastních dopravních prostředků vyplatí pořídit a tím snížit logistické náklady či nikoliv. Práce tím může posloužit jako podklad pro finanční management firmy, jak je možné v budoucnu snížit náklady a tím vylepšit hospodářský výsledek.
Návrh způsobu řízení dopravy v chytrých městech
Schimmer, Jiří ; Mašek, Pavel (oponent) ; Fujdiak, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá prvky telemetrie v dopravě, funkcí těchto prvků, jejich efektivitou a možnostmi vylepšení. Práce také zahrnuje vytvořené simulační prostředí čtyř křižovatek s nasazeným responzivním Dijkstrovým algoritmem pro vyhledání nejkratší trasy. V simulačním prostředí jsou nastaveny statické hodnoty intervalů jednotlivých semaforů. Následně je implementován genetický algoritmus, který v rámci optimalizace vyhledává vhodnější nastavení semaforů pro daný počet vozidel.
Systém řízení dopravy
Kačic, Matej ; Burget, Radek (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci, která odsimuluje dopravní situaci na simulačním modelu založeném na realitě, a zvládne řídit světelní signalizaci na základe navrhnutého algoritmu tak, aby cestní provoz byl plynulý a systém měl co největší propustnost.  Zaobírá se popisem simulačního modelu, analýzou různých přístupů při návrhu algoritmů při řízení dopravního systému a podrobně popisuje evoluční přístup optimalizace řízení systému křižovatek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.